Den 15 september 2009 – Åter till vardagen

Har precis lämnat en gråtande Lova på dagis.

Det gör alltid lika ont att lämna henne när hon inte vill och sträcker

armarna efter mig och ropar ”mamma”.

 

Eftersom det fortfarande är inskolning så rör det sig bara om tre timmar

och jag hoppas det ska gå bra. Annars ringer dom väl.

 

Själv ska jag försöka få ringt lite samtal. Bland annat till vårdcentralen för att

få en ny provtagningsremiss. Eftersom jag hade förhöjda levervärden i somras

och nu tar Lamotrigin som kan ge leverpåverkan vill Dr Anders att jag ska ta

nya prover. För säkerhets skull bara.


Sen måste jag få tag i min handläggare på Försäkringskassan också.

Hon har ringt och lämnat meddelanden på mitt mobilsvar några gånger nu...


Kommentarer
Postat av: kristian

ja jag hatar att lämna thilde till dag mamma när hon är ledsen, gråten står en upp i halsen... men jag tror dom har roligare där än hemma, så försöker jag tänka iaf :)

2009-09-22 @ 00:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0