Den 11 september 2009 – Aftonbladet publicerar på nätet...

Jag har precis plockat upp posten frå hallmattan när telefonen ringer.

Det är en kompis från Göteborg som säger att hon precis läst om mig

på förstasidan i Aftonbladet.

- Vad, undrar jag?!

Ja, alltså på nätet förklarar hon, men jag är fortfarande lika frågande.

Går in på deras hemsida och möts direkt av en bild på mig.

Jag behöver inte ens scrolla.

 

Konstigt att jag inte märkt något på besöksstatistiken på bloggen, tänker jag.

Men efter att ha läst artilekn förstår jag varför.

Aftonbladet har nämligen inte publicerat någon länk.

När intervjun gjordes var det ett av kriterierna från min sida,

att jag skulle få promota bloggen lite.

 

Jag försöker kontakta Aftonbladet, men ingen svarar.

Då lägger jag själv in en kommentar under texten där jag skriver adressen

till bloggen. Men min kommentar tas bort.

Jag lägger in den igen, och så håller vi på...

 

Behöver jag säga att jag är allt annat än glad över Aftonbladets respektlöshet?

Där står saker som jag inte godkänt, länken finns inte med och dessutom har

jag bara gått med på publicering i pappersbilagan ”Härligt Hemma”, inte på nätet.

 

Jättebesviken!


Kommentarer
Postat av: Erika

Det är precis sådant där som tar extra energi som gör att man sen inte orkar med så mycket mer när man har sina nerperioder. Jag skulle ha varit hiskeligt irriterad! Mycket dålig stil av Aftonbladet.



Hoppas du har fått någon rättelse i det hela!



Fantastisk blogg i övrigt, har läst ett bra tag nu och länkat från min egna blogg! Du förtjänar läsare!



Kram på dig!

2009-09-18 @ 10:25:34
URL: http://eurikaslife.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack Erika! Blir nästa lite generad över ditt smicker =) Men jäteglad att du gillar bloggen! Var precis inne på din! Kram

2009-09-18 @ 12:50:23
URL: http://remiss.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej :) Och tack för kommentaren på min blogg :)

Jag har diagnosen bipolär typ 2 och fick den i februari i år. Har sen tonåren haft stora problem och nu äntligen fick jag något som kan hjälpa mig. Jag känner igen mig i mycket av det du skriver, hur det känns vissa dagar och mediciner och allt annat som hör till.

Just nu äter jag Litium, Lyrica, Propavan och Imovane. Tar inte sömn medicin jämt dock.

Kram Erika

2009-09-18 @ 12:58:04
URL: http://eurikaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0