Den 26 september 2009 – Sällskap gör livet lättare

Idag kom en kompis från Göteborg ner.

Hon ska stanna tills imorgon.

Det är bra med sällskap, för då får jag annat att

fokusera på ett tag än hur jag mår.

Och så mår man ju bättre av att umgås med vänner

som man tycker om.

Sånt ger nog alla människor energi, inte bara mig :-)

 

Hela veckan har jag varit trött.

Och varenda morgon har jag vaknat med huvudvärk.

Biverkning såklart.

Jag mådde precis så när jag först började med Lamotrigin.

Det höll i sig 3-4 dagar, sen blev det bättre.

Nu har det varit så i en vecka, ända sen jag höjde dosen.

Idag var första dagen jag vaknade utan att ha ont :-D

 

Så jag hoppas på en bra vecka nu

– innan det är dags att höja dosen igen...

 


Kommentarer
Postat av: kristian

vill inte förstöra din possitiva inställning men min huvud värk har jag fortfarande och e inne på min 10de vecka :) :(



kram kristian

2009-10-04 @ 23:13:11
Postat av: Jenny

Usch, inget kul alls ju! Min vecka har fungerat okej. Bara ont vissa dagar. Men from idag är det 100 mg som gäller, så får väl se hur jag mår om ett par dagar... Kram

2009-10-05 @ 02:05:50
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0