Den 4 novermber 2009 – Hur ska jag någonsin...

Hur ska jag någonsin kunna sluta blogga?

Jag har startat många bloggar. Och gett upp nästan lika många.

Tröttnat. Inte varit nöjd med innehållet. Har få läsare.

 

Men den här bloggen är annorlunda.

Jag tror den är bra för både mig själv och andra.

Det är inte jättemånga som följer den här bloggen heller,

men det känns som den är viktigt för i alla fall några läsare.

Hur ska jag kunna överge dom?

 

Och det stöd, dom kommentarar jag får är viktiga för mig.

Dom värmer och gör att jag känner mig mindre ensam.

Som tröstande kramar om natten när jag inte kan sova.

Tack!


Kommentarer
Postat av: kristian

Jag hoppas inte du slutar blogga här inne iaf för jag känner att det e så skönt att kunna skriva till nån annan som också har bipolär för jag känner ingen annan och har ingen annan som jag kan skriva eller prata med om mina problem så du är ett STORT stöd för mig.... TACK så jätte mycke!!



stor kram!!// kristian

2009-11-14 @ 11:39:56
Postat av: Mikaela

Hoppas du får en bra lördag! :)

2009-11-14 @ 12:34:05
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sluta inte! Kram

2009-11-14 @ 13:52:53
Postat av: Erika

Jag hoppas verkligen inte att du slutar blogga. Detta är den enda bloggen som jag verkligen orkar läsa och som jag känner berör mig.

Hoppas att du får sova inatt och inte sitter uppe som jag.



Massa kramar Erika

2009-11-15 @ 01:43:54
URL: http://eurikaslife.blogg.se/
Postat av: Tess

TACK..tillbaka..för att du inte ger upp..för att du fortsätter..

Jag har också en blogg,en låst ..som bara mina närmaste närmaste får läsa..jag öppnar mig å berättar allt..alla känslor..alla minnen in i minsta detalj..saker dom inte visste..men det känns så bra att få skriva..exakt det man känner..skriva av sig..allt det man har i sig..så mkt tankar..så hemska demoner allt som oftast..



Låt oss kämpa tillsammans..för oss..å våra underbara barn..Stor KRAM..

2009-11-15 @ 02:00:07
Postat av: Jenny

Tack alla - vad söta ni är!!

Blir alldeles rörd & tårögd.

Har ingen tanke på att sluta, inte för tillfället i alla fall.

Men det slog mig bara att jag kanske tröttnar en dag, men då kan man ju inte svika sina läsare... så jag blir tvungen att fortsätta tills NI tröttnar :-p



Kram på er alla!

2009-11-16 @ 01:08:00
URL: http://remiss.blogg.se/
Postat av: U

Jobbigt... jag läser din blogg, eller har just börjat... känner igen mig direkt... ligger själv fortfarande inne... tror min medicin funkar... eller är de kanske bara jag som försöker komma därifrån?! gha...

2009-12-11 @ 18:50:46
Postat av: Jenny

Hoppas det är medicinen som fungerar. Mina gör det inte. Så det blir mycket sömntabletter och ångestdämpande för tillfället... Vansinnigt egentligen, att man skriver ut sådana MÄNGDER med tabletter till någon som är suicidal.



Skickar lite hopp & värme. Kram Jenny

2009-12-13 @ 02:14:02
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0