Den 22 oktober 2009 – Migrän

Det var länge sen jag hade ett sånt där riktigt migränanfall.

Händer faktiskt inte alls ofta nu för tiden.

Och när det väl gör det så har jag effektiva mediciner att tillgå.

I nio fall av tio så hjälper dom.

Men nu känner jag hur det trycker bakom ena ögat.

Jag mår illa.

 

Vet att det här med all sannolikhet innebär en hemsk huvudvärk som

kommer smygande i natt och stannar kvar hela morgondagen.

En huvudvärk av det salget då inga tabletter i världen hjälper.

Bara att vänja sig vid tanken att jag inte kommer lämna sängen förrän

om ungefär 24 timmar.

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej gumman vill bara skriva o tala om att jag följer din blogg slaviskt ;) saknar dig KRAM KRAM

2009-11-06 @ 11:24:06
Postat av: Jenny

Tack vännen! Saknar dig med & hoppas vi ses snart igen <3

2009-11-06 @ 23:18:26
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0