Den 9 april 2009 – En hälsning till mina läsare <3

Jag fick snabbt fler läsare och fler svar än vad jag har kunnat ana...

Några skrev/skriver kommentarer direkt på bloggen.

Andra skickar sms eller längre, personliga mejl.

Och jag uppskattar det så mycket! Alltihop!

Att ni tar er tid att läsa och att kommentera det jag skriver.

Att ni skickar frågor och berättar Era historier.

Och att ni talar om att ni finns där för mig (för oss).


Jag vet att jag inte har skrivit några svar. Inte till någon.

Fast jag vill. Det är min intention att göra det inom en snar framtid!

Har bara inte orkat ännu...

Mitt mål är för tillfället att få bloggen att handla om nutid.

Men så snart jag har kommit ikapp ska jag ta itu med mejlen :-)

Lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0