Den 27 april - Trött på medicinen och trött på biverkningarna

Efter den obehagliga händelsen i lördags natt
har allt varit som vanligt.

Imorgon är det ny provtagning och sen läkarbesök i nästa vecka.
JAG VILL INTE MER!!!
Jag orkar verkligen inte. Jag hatar den här medicinen.

Trött, trött, trött. Precis hela tiden. Och så mår jag konstant illa
Inte kul alls :-(
Särskilt inte när jag trots minskad matlust går upp i vikt.

Känner mig tjock och plufsig. Vet att jag borde strunta i det,
bara jag mår bättre psykiskt...men det går inte riktigt.
Det har gått så snabbt också, jag har inte riktigt hunnit med.
Helt plötsligt, bara sådär, passar inga kläder längre.

Och jag mår ju faktiskt inte särskilt mycket bättre heller...

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsa!



Jag är en kvinna på 24 år och har även jag bipolär typ 2. Du har skrivt om dina besvär med bivärkningar av din medicin. Själv tar jag lamictal (du har kanske hört talas om den) som just är anpassat efter typ 2. Det är en medicn som inte kanske är något som är för dej, men själv är jag supernöjd. Jag ha inga direkta biverkningar, och lamictal är känd för att ge lite biverkningar.



Mvh.

Anna

2009-06-23 @ 12:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0