Den 20 maj 2009 - Spikmattan & tröttheten

Jävla spikmatta!
(Köpte den häromdan).
Det gör så ont att ligga på den att jag bara vill skrika.
Men om den nu kan ge något resultat i form av minskad
ångest och annat skit, så är det värt att stå ut med.

Smärta skrämmer mig ändå inte.
 Inte fysisk smärta i alla fall.

Nu är jag trött. Haft två intensiva dagar.
Mått bra. För bra.
Vet vad som väntar. Och jag vill inte dit.
Det skrämmer mig. Mer än något annat.

Är det den här gången mitt liv tar slut?





Kommentarer
Postat av: Frallan, Li och tjejmorsan

:) Spännande med spikmattan.. jag vill oxå ha en men tycker att de är så förbaskat dyra.. hoppas den hjälper!!



Min kompis som har ångets har iaf tyckt den varit bra.. Hon sover som en stock för första gången på länge



Kram

2009-06-26 @ 23:42:09
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0