Den 18 juni 2009 - Ett efterlängtat samtal

Idag var jag uppe tidigt.

Lämnade Lova på dagis och åt sen frukost med David.

När jag dukar av bordet så ringer telefonen. Jag känner inte igen nummret.

Det visar sig tillhöra chefen på en arbetsplats där jag sökt jobb som webbredaktör.

Han vill att jag ska komma in på en intervju!


Kan nog inte beskriva hur otroligt kul det känns! Samtidigt vågar jag inte hoppas för mycket.

Så jag berättar det inte för någon. Eller jo, det är klart att jag säger det till David.

Men han är den enda som får veta.


När jag publicerar det här på bloggen är intervjun för länge sedan förbi.

Så antingen vet ni som känner mig redan att jag fått ett jobb :-) 

Eller så har ni inte hört något för att jag inte fick det :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0