Den 16 juni 2009 - Dagarna kommer, dagarna går

Jag vet inte riktigt vad som har hänt, men jag mår så mycket bättre nu.
Senaste veckan har bara flutit på. Jag har varit pigg och glad.
Inte hypoman, utan på ett "normalt" sätt.
Kanske beror det på att livet runtomkring fungerat så bra?

Idag hörde en reporter från DN/Expressen och Vi föräldrars gemensamma sajt "allt om barn"
av sig efter att ha läst den här bloggen. De ville göra en intervju med mig angående mammalivet
och diagnosen bipolär.

Jag tycker det känns jättekul!
Det har betytt så mycket för mig att få skriva när jag mått dåligt.

Och jag tror att det kan ge andra något också.
Kanske särskilt dom som kan känna igen sig i det jag skriver.

För det är så skönt ibland att inse att man inte är ensam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0