Den 13 juli 2009 - Zoloft och illamående

Jag tog första tabletten i förrgår. Redan samma dag började jag må illa.

Vet inte om det är Zoloften eller något annat.
Får väl se hur det hela utvecklar sig.


Vi är tillbaka på fastlandet nu.

Och jag har tillgång till Internetuppkoppling för första gången på en vecka.

Lyckan jag känner när jag förstår att jag kommer kunna kolla mina mail,
får mig att inse att jag är en aning för beroende av Internet.


Lyckas vi få Lova att somna blir det nog en film lite senare.

Imorgon väntar det allra bästa med att bo på hotell. Frukosten!

Läsa tidningen och äta nybakat bröd med massor av pålägg, the, juice och färsk frukt.


Längtar redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0