Den 6 december 2009 – Besökstiden är slut

Så var det söndag. helgen är slut och det blev dags

för mamma och lillebror att åka hem.

Och jag och Lova åkte iväg på 2-årskalas hos en vän.

 

Det var trevligt. Lagom mycket folk för både mig och Lova.

Jag har fortfarande så svårt att orka engagera mig i samtal,

det fungerar liksom bara inte.

Och Lova är väldigt blyg och försiktig. Så hon föredrar när det

är lite lugnare, dvs inte för många barn på en gång.

 

En kompis skulle komma förbi på kvällen, men hörde av sig

tidigare än beräknat och var på väg mot Lund med tåg...

Så det blev lite bråttom att packa ihop oss och köra hem.

 

Sen följde en lugn kväll framför teven.
Skönt.


Kommentarer
Postat av: anna

Hej!

Man behöver sådana dagar också.

2009-12-15 @ 13:30:30
URL: http://annalver.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0