Den 1 december 2009 – Ensam hemma...

Idag flög David iväg till Indien (jobb).

Han blir borta i tio dagar, så jag och Lova

är ”ensamma” hemma :-)

 

Innan han åkte så såg jag fram emot lite tid

för mig själv. Eller ja, alltså Lova är ju hemma,

men ändå. Att bo själv ett tag liksom.

 

Fast nu när han har åkt känns det bara tomt och tråkigt.

Fick ett sms nyss så jag vet att han kommit fram tryggt

och säkert i alla fall.

 

Lova sover och jag vet inte vad jag ska göra.

Har både bakat och storstädat.

Skulle fått besök av en kompis, men verkar inte

bli av. Synd, för det hade varit trevligt med sällskap.

 

Nu ska jag i alla fall fixa lite te och slå mig ner framför
teven med min nybakta kaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0