Den 7 augusti 2009 - Denna trötthet!

Jag har varit så trött en tid nu. Ett par veckor kanske.

Det är en ny slags trötthet.

Inte den där ledsna, ångestfyllda känslan av tomhet som gör att jag

bara vill ligga i sängen och stirra upp i taket.


Det här är något annat. Jag är trött på riktigt. Alltså sömnig.

Känns som jag sover bort större delen av dygnet.

Är vaken några timmar och sen blir jag sådär jättetrött igen,

att jag bara måste sova. Frustrerande!


Pratade med Emmy (psykologen) om det. Hon trodde det kunde bero på levern

Eller kanske på att jag blir psykiskt utmattad av att jobba så mycket med mig själv.

Att det tar energi att försöka förstå sig på mig själv och förändra mitt sätt att

vara och tänka.


Någonting konstigt är det i alla fall.

Så ni som tycker jag är otillgänglig - nu vet ni varför.

Det är inte så att jag inte vill ses. Jag orkar helt enkelt bara inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0