Den 26 juli 2009 - Och så försvann den dagen

Jag kunde såklart inte somna igår.

Låg bara och vred och vände mig.

Med ångest som tryckte i bröstet.


Men tog i alla fall sömntabletter istället fr smärtstillande.

Bättre, som Lova skulle ha sagt, (och säger om allt nu för tiden).

Men jag vet inte om det var så mycket bättre...

...inte somnade jag i alla fall.

Inte förrän framåt morgonen. Men då var jag helt utslagen och

sov djupt i hela 12 timmar (!) ända fram till klockan 17.


Inte bra alls.

Det blir inga mer sömntabletter.


Kommentarer
Postat av: Mojjen

Sömntabletter är ett elände. Ingen av dom jag har provat är bra. Nu käkar jag Lyrica och dom blir man lite sömnig av och dom hjälper iallafall mej mot ångest. Besök gärna Korallhavet.

2009-08-09 @ 14:19:27
URL: http://www.korallhavet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0