Den 13 augusti 2009 - Positiva provsvar!

Ringde till vårdcentralen idag.
Tyckte att mina provsvar borde vara klara.

Behövde få klartecken på att min lever mår okej
innan jag kan påbörja en ny medicin.

Det visade sig, till min stora lättnad att värdena gått ner
och nu ligger inom ramen för vad som anses normalt :-)


Så nu ska jag ringa dr Anders och berätta detta och få hem
ett recept på den nya medicinen.

Känslorna är väl blandade.
Förhoppningsvis hjälper denna medicin bättre,

men jag fasar för dom eventuella biverkningarna.


Blir det i klass med dom jag fick av litiumet vet jag inte hur jag ska stå ut!


Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt att proverna var bra:). En jätte stor KRAM!!!

2009-08-24 @ 21:47:02
Postat av: Polly

Vet nog vilken medicin du får. Min syster har bipolär typ 2 och äter en medicin som kan ge hudpåverkan om man inte "smyger" in den långsamt. Hon har blivit bättre sen hon började med den.....mycket bättre. Hoppas den gör samma sak för dig! Lycka till.

2009-08-25 @ 08:41:38
Postat av: Jenny

Tack till er båda :-)

Lamotrigin heter förresten medicinen som ska påbörjas inom kort!

/Jenny

2009-08-25 @ 21:49:07
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0