Den 6-7 mars 2009 - kvällen & morgonen

Ja, jag inser att det måste vara medicinen som är orsak till illamåendet.

Ingen anledning till att ställa in alltså.

Fast jag orkar egentligen inte, vill bara gå och lägga mig.


David säger att det är helt okej om jag går ifrån och vilar när

jag inte orkar vara med längre.

Men det gör jag såklart inte. Jag är med hela kvällen.

Vill inte gå ifrån. Det är ju så trevligt!


Efteråt, när alla gått hem faller jag praktiskt taget ihop i hallen.

David hjälper mig i säng och jag somnar direkt.


Nästa morgon mår jag fortfarande illa och får inte behålla något jag äter.

Jag är yr och känner mig stel och tung. Det spänner i fingrar och ben.

Antagligen för att jag har samlat på mig vätska, tänker jag.


Väger mig för att se hur mycket.

Plus åtta kilo!!! På mindre än två dygn!!!

Nej, det kan inte stämma. Jag kliver av vågen och prövar på nytt.

Men den är obeveklig. Jag har gått upp åtta kilo!
Jag har med andra ord ca 8 liter extra vätska i kroppen!!

Inte konstigt att jag mår dåligt...


Kommentarer
Postat av: nina

så glad att du kommenterade min blogg. jag lägger till dig i mina bookmarks omgående. och ja, visst gör den ont, den där boken. och visst gör diagnosen ont så man vill spy. men det ÄR skönt att inte vara ensam. faktiskt.

2009-05-01 @ 13:33:05
URL: http://cirkumflx.blogspot.com
Postat av: sanna

Tack för att du kollade in i min blogg. Ska kika runt lite i din nu. Låter jobbigt med vätskan o allt. Hoppas det har löst sig nu? Äter du bara Litium? Jag äter Lamotrigin o Lyrica. Kika gärna tillbaks igen.

Kram

2009-05-01 @ 13:42:04
URL: http://susyj.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0