30-31 januari 2009 - Resan ”hem”

Det är underbart att vara hemma. Hemma i Göteborg alltså.

Vi skulle egentligen åkt hit redan för två veckor sen, men så blev Lova sjuk.

Allting känns så mycket lättare här. Jag är inte ensam.

Dagarna fylls så lätt med aktiviteter och träffar/fika med familj och vänner.


Min nya diagnos gör mig fortfarande förvirrad.
Även om jag själv funderat i just de banorna, så känner jag mig osäker.
Kan det verkligen stämma?

Jag sover fortfarande inte bra. Kan inte. Högst ett par timmar varje natt.

Mellan 05-08 brukar jag slumra lite lätt.


Ändå är jag aktiv om dagarna. Känner mig pigg och energisk.

Fast kroppen gör ganska ont om jag känner efter...
... så det gör jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0